VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
2017. április 6.
A JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK A FLEURT TREND KFT. („FLEURT”/bérbeadó/szolgáltató), MINT A WWW.dekoracioberles.fleurt.HU WEBOLDAL TULAJDONOSA ÉS A WEBOLDAL HASZNÁLÓI KÖZÖTTI JOGVISZONYRA ALKALMAZANDÓAK AZ ALÁBBIAK SZERINT. A FELHASZNÁLÓI REGISZTRÁCIÓ ALKALMÁVAL A BÉRLŐ (HASZNÁLÓ/FELHASZNÁLÓ/ÜGYFÉL) KIJELENTI ÉS MEGERŐSÍTI, HOGY A JELEN VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEKET ELOLVASTA ÉS ELFOGADTA.
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
1. Bevezetés
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Fleurt Trend Kft. (továbbiakban Bérbeadó) által üzemeltetett „dekoracioberles.fleurt.hu” webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.dekoracioberles.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Bérlő) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Bérlő a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Fenntartjuk a jogot az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek minden előzetes egyeztetés és értesítés nélküli módosítására, ezért az oldalt használó felelőssége, hogy ellenőrizze az aktuális Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket.
Kérdés esetén nyugodtan keressen fel minket elérhetőségeinken!
2. Üzemeltetői adatok
Cégnév: Fleurt Trend Kft.
Székhely: 1051 Budapest, Zrínyi utca 12. fszt.
Telephely: 1051 Budapest, Zrínyi utca 12. fszt.
Adószám: 13043573-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-715983
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: [email protected]
Telefonos elérhetőség: 06 1 321 8122, 06 70 367 5784
Bankszámlaszám (HUF): HU37 11600006-00000000-78580709
Bankszámlaszám (EUR): HU52 11600006-00000000-78581700
Bank név: Erste Bank Hungary Zrt.
SWIFT kód: GIBAHUHB
Bank címe: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 138.
Bank országa: Magyarország
3. A honlapon folytatott tevékenység
Virágkötészeti kellékek, dekorációs termékek és kellékek határozott időre szóló bérbeadása.
4. A webáruházra vonatkozó felhasználási feltételek
A webáruház kínálata elérhető minden felhasználó számára. A webáruházból történő bérlés viszont regisztrációhoz kötött. A megjelenített termékek bérlésére online kérhető ajánlat, átvételükre előre egyeztetett időpontban és helyszínen, személyesen kerülhet sor.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvény által előírt áfát. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.
Az árak bérelt eszközök esetén nem napra, hanem alkalomra értendők, tehát az rendezvény előtti elviteltől a rendezvény utáni visszahozatalig.
5. A rendelés menete
5.1. Regisztráció és belépés
A webáruház termékei előzetes regisztráció után rendelhetők meg. A regisztráció során egyedi felhasználónevet kell választani, amelyhez érvényes e-mail cím megadása kötelező. A felhasználónév és a jelszó biztonsági okokból nem lehet azonos, valamint javasolt, hogy minimum 5 karakter legyen. A regisztráció további részében név, telefonszám (kizárólag számokat tartalmazva) és cím megadása szükséges. Elfelejtett jelszó esetén, a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
Amennyiben a Bérbeadó tudomására jut, hogy valótlan adatok lettek megadva, értesítés nélkül törli a rendelést és a felhasználó fiókot felfüggeszti. A Bérlő tudomásul veszi, hogy bármilyen hamis adat szerződésbe foglalása, vagy a szerződés be nem tartása, a szerződés azonnali hatályú felmondását és a Bérlő teljes kártérítési felelősségét vonja maga után.
5.2. A termékek kiválasztása
Belépés után lehetősége van adatai módosítására vagy böngészhet a webáruház kínálatában. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg.
A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni.
A termékek mellett szereplő mennyiségek tájékoztató jellegűek, nem biztos, hogy a rendezvény idejére is rendelkezésre állnak. Ezt az ajánlatkérés alkalmával tudja Bérlő visszaigazolni.
A Bérbeadó lehetőséget ad a Bérlőnek arra, hogy a termékeket, kellékeket (bérelt eszközöket) a rendelés előtt megtekinthesse. Erre 1051 Budapest, Zrínyi utca 12 szám alatti üzletben van mód, nyitvatartási időben.
5.3. Fizetés és számlakibocsátás
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A Webáruház a Kosár oldalon a teljes költséget kiszámolja, amit a kellékek átvételekor a Bérlőnek meg kell fizetni. A végösszeg tartalmazza a bérlés értékét, a kauciót, és az esetleges futárköltségeket. A webáruházban kiválasztott és bérelt termékekért személyesen, Bérlő üzletében lehetséges fizetni, ahol az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre: készpénz, átutalás, bankkártya, PayPal.
Bérbeadó elektronikus vagy papíralapú számlát állít ki.
5.4. Kupon felhasználása
Promóció esetén a kedvezményes kupon kód megadására a megrendelés véglegesítésénél van lehetőség. A kódot a „kuponkód” melletti rubrikákba kell beírni.
5.5. Ajánlatkérés visszaigazolása
Az ajánlatkérés elküldése után Felhasználó automatikus email értesítést kap. Ezt követő legkésőbb egy munkanapon belül e-mailben vagy telefonon kapcsolatba lépünk Felhasználóval az ajánlatkérés részleteit egyeztetni.
5.6. Felelősségi kérdések
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Bérbeadó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Bérbeadó kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Bérbeadó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Bérbeadó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
5.7. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így azokat kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni, más honlapokon közzétenni tilos!
5.8. A szerződés létrejötte
A szerződés akkor jön létre, mikor a vásárló személyesen kifizeti a kauciót és átveszi a bérelni kívánt termékeket.
6. Szállítási és bérleti feltételek
6.1. A bérlet időtartama
A Bérbeadó a rendelés visszaigazolásban megjelölt napra biztosítja a bérelt, vagy megvásárolt dolgokat a Bérlő, vagy Ügyfél számára.
Hétköznapokon a bérelt eszközök, ha arról másképp nem születik egyezség, a rendezvény előtti napon vehetők át, és a rendezvényt követő napon kell őket visszaszolgáltatni. Hétvégi rendezvények esetében csütörtökön 14h-tól 17h-ig, vagy pénteken 9h-tól 17h-ig vehetők át a bérelt eszközök, és hétfőn 9-17h óra között esedékesek visszaszállításra. Vasárnap üzletünk zárva tart.
Bármi különleges körülmény esetén, -például munkaszüneti nap-, kérjük, egyeztessen koordinátorával. Késedelmes visszaszállítás kötbért von maga után.
6.2. Rendelések módosítása
Félreértések elkerülése végett minden rendeléssel kapcsolatos módosítást csakis írásban tudunk elfogadni. Bérlésre minden terméket a készlet erejéig áll módunkban biztosítani. A módosítások után e-mailben elküldjük az aktuális, részletes elszámolást, s ha szükség van, Bérbeadó korrigálja az előleg összegét, melyet -amennyiben más megegyezés nem történik- levon a kaució összegéből. Az elektronikus üzenet jogilag érvényes írásbeli megegyezésnek minősül és nem szükséges hozzá aláírás. Amennyiben a rendezvény napján történik módosítás, szállításkor egy felelős megbízott aláírásával kell, hogy igazolja azt és készpénzben kifizesse, különben a kaucióból kerül levonásra.
6.3 Szállítási díj
Bolti átvétel: Amennyiben Bérlő úgy dönt, személyesen kívánja átvenni és visszaszállítani a bérelt eszközöket Zrínyi utcai üzletünkbe, szállítási díj nem kerül számlázásra. Ha a dekorációk kihelyezéséről Bérlő gondoskodik, valamennyi dekorációs kelléket és kiegészítőt saját csomagolásába (dobozába/zacskóba) szükséges visszahelyezni. A vázákban kérjük, ne hagyjanak vizet, kisebb kiegészítő dekorációkat, csomagolóanyagot ne dobjanak ki.
A bérelt eszközök szállítása zárt terű járműben történhet, melyben az eszközök biztonságosan rögzíthetők. A kellékeket érvényes személyazonosságot igazoló okirat (személyi igazolvány, útlevél) és bankkártya bemutatásával adjuk ki.
Kötbért elkerülendő az eszközöket határidőre kérjük visszaszállítani.
FLEURT szállítás: Külön megrendelés értelmében Bérbeadó is vállalja bérelt eszközök kiszállítását. Ez esetben szállítási díjaink 5.000ft-nál kezdődnek és kerületenként és agglomeráció szerint változnak, a szállítandó eszközök mennyiségének és sérülékenységének függvényében.
A rendezvény után az eszközöknek becsomagolva, biztonságos helyre gyűjtve, visszaszállításra készen kell állniuk. Ha a Bérlő a begyűjtésnél személyesen nincs jelen, Bérlő felelőssége, hogy a rendezvényhelyszínen az eszközök a megbeszélt helyen s időben rendelkezésre álljanak. 17h óra utáni szállításaink felárasak.
- Körfuvar: Szállítási díjaink két kiszállást feltételeznek – egy kiszállítást és egy visszaszállítást. Ezen felüli kiszállás külön díjat von maga után. Ha a rendezvény több helyszínes (pl templom és esküvői fogadás), körfuvar díjat kalkulálunk. A bérelt eszközök átvételét s azok megfelelőségét az arra előre kijelölt személyek egyike veheti át, s azt aláírásával igazolja.
- Speciális fuvar: Alapesetben a kiszállítás a helyszín arra a pontjára értendő, mely előtt futárunk le tud parkolni. Amennyiben a kiszállítás különlegesen munka illetve időigényes (pl emeleti helyszín, lépcsősor, stb) Bérlő felelőssége, hogy erről tájékoztatást nyújtson. Amennyiben a helyszínre behajtási engedéy szükséges, azok beszerzésétről Bérlő gondoskodik. A kiszállítás nem várt költségei Bérlőt terhelik.
- Ismételt kiszállítás: Ha visszaszállításkor az eszközök nem elérhetőek s emiatt a begyűjtés meghiúsul, Bérlő gondoskodhat maga az eszközök határidőn belüli visszaszállításáról vagy díj ellenében igényelhet egy újbóli szállítási időpontot Bérbeadótól.
7. Fizetési feltételek
A Bérbeadó rendezvényen történő felhasználás céljából bérbe adja a visszaigazolt megrendelésben szereplő méret, szín, minőség és mennyiség szerinti eszközöket. Bérbeadót ezért bérleti díj illeti meg, melynek fizetési feltételei az alábbiak:
7.1. Előleg
A megrendelés végösszegének 50%-át előlegként kérjük. Ez biztosítja, hogy a megrendelt termékek a bérlő rendelkezésére álljanak a kért időpontban.
A másik 50% kifizetése egy héttel a rendezvény előtt történik.
- Késedelmes fizetés esetén Bérbeadónak jogában áll az eszközöket más ügyfelek számára elérhetővé tenni. Bérbeadónak nem kötelessége határidőn túli fizetést elfogadni, vagy Bérbevevőt kompenzálni. Bérbeadó minden erőfeszítést megtesz, hogy elmaradt fizetés esetén Bérlővel kapcsolatba lépjen, valamennyi megadott elérhetőséget felhasználva. Ennek meghiúsulása esetén viszont jogában áll a bérlés tárgyát képező eszközöket újból bérbe bocsátani.
7.2 Kaució
Bérlés esetén a Bérbeadó kauciót számol fel, amely a visszaszolgáltatáskor teljes mértékben visszajár, amennyiben a bérelt eszköz hiány és sérülésmentes. A kaució összege a bérelt eszközök bérleti díjának háromszorosa.
7.3 Dekorációs díj
Bérbeadótól Bérbevevő által megrendelt dekorációs munkákért (dekorációk kihelyezése, installációk összeszerelése, kellékek függesztése, textildekoráció stb.) Bérbeadót ajánlattétel szerinti díj illeti meg. A dekorációs díj nem foglalja magába a rendezvény utáni bontás és eltakarítás díját. Erre külön igény szerint adunk ajánlatot.
7.4. Késedelmi díj
Amennyiben Bérlő bérelt eszközöket a megjelölt határidőre nem szolgáltatja vissza Bérbeadónak, Bérbeadó kötbér kiszámlázására jogosult a Bérlőnek. A kötbér mértéke: a bérleti díj 20%-a minden megkezdett naptári nap alapulvételével. A kommunikáció folyamatossága nagyon fontos.
7.5. Sérült/hiányzó kellékek
A Bérlő kötelezettséget vállal a bérelt dolog rendeltetésszerű használatára és megóvására. A rendeltetés-, és szerződésellenes használatból és hiányokból eredő károkért felelősség a Bérlőt terheli, a kár megfizetése Bérlőt terheli. Hiányzó, vagy javíthatatlan termékeknek az aktuális beszerzési árát jogosult levonni a kaucióból; a kaució a bérleti díjon felül a bérleti ár háromszorosa.
A kauciót Bérbeadó három munkanapon belül visszaszolgáltatja. Ha a kaució értéke nem fedezi a kárt, akkor a Bérlő köteles a Bérbeadó részére a különbözetet is megfizetni.
A hiány miatt levont kauciót is visszautalja a Bérbeadó, amennyiben a Bérlő újra kiadható állapotban visszajuttatja az utólag megtalált hiányzó kellékeket.
A bérelt eszközök mértéktelen szennyeződése miatt az újbóli kiadhatóság többszöri mosást esetleg vegytisztítást igényelnek, akkor annak költségét a Bérbeadó 100%-ban átruházza (kaucióból vonja le) a Bérlő részére. A textilek, dekoranyagok ára egy mosást és vasalást tartalmaz.
Minden káreseményről a Bérbeadó kárfelvételi jegyzőkönyvet és fotókat (esetleg videót) készít tanúk jelenlétében.
A teljes kaució visszatartható, ha a csomagolás minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen.
A Bérbeadó fenntartja a jogot, hogy a rendelést törölje, amennyiben úgy ítéli meg, hogy felmerül a gyanúja a bérleményeken történő szándékos károkozásnak, vagy annak nem rendeltetésszerű használatának.
A Bérlő kötelezettséget vállal, hogy Bérbeadó írásos engedélye nélkül a bérelt eszközt harmadik fél használatába nem adja. Amennyiben Bérlő a bérelt eszközt a Bérbeadó engedélye nélkül mégis más használatába adja, felelős az így bekövetkezett károkért is.
7.6. Időjárás okozta károk
Bérbeadónak nem áll módjában a Bérlőt kompenzálni semmilyen okból. Ebbe az is beletartozik, ha a rendezvény időjárási körülmények miatt hiúsul meg. Extrém időjárás vagy szél esetén a Bérbeadónak joga van visszatartani eszközöket, s helyettük beltéri rendezvényre alkalmas eszközöket felajánlani Bérlőnek. A kültéri rendezvény minden nehézségét és kockázatát Bérlő viseli.
7.7. Gyertyatartók
Bérbeadó gyertyatartói csak LED, vagy garantáltan cseppmentes gyertyával használhatóak. Bérlés során a gyertyatartókhoz Bérbeadó hozzáillő LED gyertyákat biztosít, mely benne van a bérleti árban. Amennyiben Bérlő a gyertyatartókat viasszal lecsepegteti, s ezáltal tisztításra és festésre kerül sor, Bérbeadó 7.000.- ft plusz költséget számol fel eszközönként.
8. Fényképek publikálása
Az egyezség jóváhagyásával Bérlő egyben beleegyezését adja, hogy Bérbeadó a rendezvényen készített fotókat, videókat saját honlapjain és közösségi oldalain felhasználja, anélkül, hogy azért Bérlőnek bármiféle ellentétellel tartozna.
9. Elállási jog
9.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
9.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
10. Szavatosság
10.1. Kellékszavatosság
A termékek sérülésmentes visszajuttatásáról a Felhasználó gondoskodik a Fleurt Trend Kft. címére (1051 Budapest, Zrínyi utca 12.). A kauciót visszaszállításkor 3 napon belül visszafizetjük, amennyiben a termékek visszajuttatása hiánytalanul és sértetlenül megtörtént.
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
10.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
10.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
10.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Fleurt Trend Kft.
Levelezési cím: 1051. Budapest, Zrínyi utca 12.
Telefonszám: +36-70-367-5784
E-mail cím: [email protected]
11. Jogérvényesítési lehetőségek
11.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Fleurt Trend Kft.
Levelezési cím: 1051. Budapest, Zrínyi utca 12.
Telefonszám: +36-70-367-5784
E-mail cím: [email protected]
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
- Bírósági eljárás kezdeményezése,
12. Egyéb
12.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
12.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
12.3. Árak
Az oldalon feltüntetett árak nettó árak, azok ÁFA nélkül értendőek.