GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Hogyan működik a kellékek bérlése?
A kelléket, amit szeretnél bérelni a kosárba helyezed, majd feladod az ajánlatkérést. Felvesszük Veled a kapcsolatot az általad megadott elérhetőségek valamelyikén, és egyeztetünk minden részletet. A kelléket a kiválasztott napon kaució ellenében személyesen átveheted a Zrínyi utcai üzletünkben, elviszed és használod a dekorációhoz esküvőre, rendezvényre, fotózáshoz. Majd utána visszahozod az üzletünkbe és visszaadjuk a kauciót, és kifizeted a bérleti díjat.
2. Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban, hogyan kaphatok választ?
A termékekkel kapcsolatban van kérdésed, nyugodtan írj nekünk a chaten, vagy e-mailben, és válaszolunk minden kérdésedre. Nyitvatartási időben telefonon is elérsz minket.
3. Hosszabb időre vagy akár több hétvégére is bérelhetőek a kellékek?
Igen, azonban a weboldalon lévő árak egy adott hétvégre vonatkoznak (csütörtöktől-hétfőig). Természetesen, ha hosszabb időre szeretnéd, akkor egyedi áron tudjuk Neked kiadni a kívánt termékeket.
4. Honnan tudom, hogy amit kiválasztottam szabad az adott időpontban és hogy van belőle elég?
A kellékekből a rendszer annyit enged maximum kosárba tenni, amennyi van belőlük. Ha ennél többre van szükséged, érdemes nálunk rákérdezni. Az időpontot ki tudod választani, majd a rendelés leadása után a kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot, hogy szabad-e az adott időpontban a termék.
5. Mennyivel a bérlési időpont előtt kell leadni a rendelést?
Minél előbb, mikor már tudod, hogy szükséged lesz rá, hogy biztosan szabad legyen akkor a kiválasztott termék. Bérlésre rendelést kizárólag 6 hónapon belüli időpontra vállalunk.
6. Mikor adhatom le legkésőbb a rendelésem?
Minimum 48 órával azelőtt szükséges, mikor szeretnéd elvinni a kiválasztott kellékeket. Ha ennél kevesebb időd van, akkor kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy meg tudjuk-e oldani Neked ilyen rövid határidővel is.
7. Mit kell tennem, hogy biztosan a rendelkezésemre álljanak a kiválasztott termékek?
A megrendelés végösszegének 50%-át előlegként kérjük. Ez biztosítja, hogy a megrendelt termékek garantáltan rendelkezésedre álljanak a kért időpontban. A másik 50% kifizetése a kellékek visszahozatalakor történik.
8. Meg tudom nézni valahol személyesen a bérelhető kellékeket?
Igen, van lehetőség rendelés előtt megnézni személyesen a termékeket. Erre telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban van lehetőség a Zrínyi utcai üzletünkben.
9. Telefonon adhatok le rendelést?
Sajnos nem, megrendeléseket kizárólag a weboldalunkon keresztül vagy e-mailben fogadunk el. Telefonon szívesen segítünk, de minden esetben szükségünk van írásos megrendelőre.
10. Leadtam a rendelést, biztos megkaptátok?
A rendelés elküldéséről automatikusan kapsz egy visszaigazoló e-mailt, valamint kollégáink is keresni fognak legkésőbb a következő munkanapokon.
11. Van-e kaució?
Igen, van. Bérlés esetén kauciót számolunk fel, amely a visszaszolgáltatáskor teljes mértékben visszajár, amennyiben a bérelt eszköz hiány és sérülésmentes. A kaució összege a bérelt eszközök bérleti díjának háromszorosa.
12. Az ár tartalmazza a helyszínre szállítást, dekoráció elhelyezését adott rendezvényen, bontást illetve elszállítást?
Nem. A weboldalon lévő ár kizárólag a kellék bérlését tartalmazza, azt hogy üzletünkben összekészítve személyesen átveszed, majd a rendezvény után azt visszaszállítod.
13. Lehet-e kiszállítással kérni a kellékek bérlését?
Vállalunk kiszállítást is Budapesten illetve környékén, ez minden esetben egyedi ár alapján történik. Kérd ajánlatunkat!
14. Hol és mikor tudom átvenni a megrendelt kellékeket?
Előre egyeztetünk Veled, hogy mikor szeretnéd átvenni a termékeket. Üzletünk hétköznap 9-18 óra között van nyitva, és a címünk: 1051. Budapest, Zrínyi utca 12.
Hétköznapokon a bérelt eszközök, ha arról másképp nem születik egyezség, a rendezvény előtti napon vehetők át, és a rendezvényt követő napon kell őket visszaszolgáltatni. Hétvégi rendezvények esetében csütörtökön 14h-tól 17h-ig, vagy pénteken 9h-tól 17h-ig vehetők át a bérelt eszközök, és hétfőn 9-17h óra között esedékesek visszaszállításra. Vasárnap üzletünk zárva tart.
15. Mi történik, ha a kölcsönzött termék megsérül vagy elvész?
A kellékek visszaszállításakor kollégáink ellenőrzik épségüket és mennyiségüket. Az esetleges problémákat azonnal jelezzük. A sérült/hiányzó kellék részleges vagy teljes árát a kaucióból vonjuk le.
16. Megvásárolhatóak a kellékek vagy csak bérelhetők?
A kellékek, amik az oldalunkon vannak, többségükben megvásárolhatóak. Az oldalon lévő árak bérleti díjak, amennyiben valamelyik termékünk elérhetősége és eladási ára érdekel, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben.